29.09.2013

HOME (Awekening, Elblag) day 83,84 and 90 /// DOM (Przebudzenie, Elbląg) dzień 83,84 i 90



DOM i Elbląg:

1. Fotorelacja z "BEZTYTUŁU, czyli popołudnie z poezją i prozą" oraz projekja filmu animowanego, japońskiego.

2. Kilka dni byłem w Toruniu instalować się na wystawie Epidemic w CSW w Toruniu ( może więcej tu: http://pasozyt.blogspot.com/2013/09/epidemic-csw-torun-27122013-12012014-1.html ).

3. Warsztaty z Malarstwa Pasożytniczego oraz dyskusja z uczniami w elbląskim Liceum Plastycznym w Gronowie Górnym. Pozdrawiam Olę Hońko!

4. Wróciłem do DOMU do Elbląga. Wróciłem dopiero o 2 na ranem w niedziele, a w sobotę około 16 włamali się jacyś złodzieje do środka chatki. jeden chłopak z podwórka widział złodziei jak wynosili różne rzeczy w siatkach ,a nawet łopatę owiniętą w dywan. Przyjechały trzy radiowozy, nawet ktoś z kryminalnej, jutro zadzwonię na jakim etapie jest sprawa.
Jeszcze mogę dodać co ukradli: tarczówkę, łopatę, wiertarkę, torbę z farbami (do obrazów, nie ścian), no i oczywiście dywan. Mogli wyciągnąć jakieś siatki z różnymi rzeczami, których brak jeszcze nie poczułem, może szklanki, może jeden łom, jeden młotek.
Jest ferment wokół kradzieży, media też się interesują, mam nadzieję, że policja coś ruszyła temat, bo to w sumie trzeba był ruszyć już w sobotę popołudniu.

5. Pracujemy dalej, jutro następny dzień. Aktualnie głównie pracuje nad programem miejsca, mam nawet jakieś tam pomysły, boję się o jego kontrowersyjność, ale jakoś będzie, i nie mówię o wystawach przyjezdnych twórców, ale o rozwojówce na miejscu :)

*

Poniżej wszystkie zdjęcia:

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz