5.10.2013

EPIDEMIC - CSW Torun, 27.12.2013-12.01.2014 (2)


Jak przyjadę do Torunia to opiszę i obfotografuje swoją pracę, a teraz to póki co fotostory, bez opisywania mojej pracy, a teraz tak tylko kijkiem po wodzie:


Ja i Pani Danuta przy drabinie na tle Izy Chamczyk, czyli inna artystka z wystawy, w moim pokoju w CSW.


Podobna sytuacja co wyżej tylko jeszcze dochodzi Liliana Piskorska i Natalia Wiśniewska, czyli następni artyści z Epidemic.



Rozmowa o tym, że coś się stało z honorariami dla artystów z wystawy w CSW, obecni prawie wszyscy artyści plus kurator, czyli:
Ewa Axelrad, Tymek Borowski, Iza Chamczyk, Mateusz Kula, Jan Manski, Arek Pasożyt, Liliana Piskorska, Joachim Sługocki, Natalia Wiśniewska i Piotrek Lisowski, ale bez Izy Tarasewicz.
Nie wchodźmy w szczegóły, bo byłby to uszczerbkiem na wizerunku instytucji.

a siedzimy u mnie.


Nadal rozmawiamy i dochodzimy do konsensusu. Pięknego.


A i jeszcze Paweł Śliwiński, który robi focie jak Tymek pisze nasz obraz, który


dyrektor Paweł Łubowski zobaczył i się zgodził na nasze warunki, czyli wszystko się udało. Nasz plan się powiódł, ale i tak myślę, że za straty moralne i na honorze powinniśmy zarządać dwa razy więcej, a ja powinienem zrezygnować
; )


*


Konferencja prasowa i oficjalny widok:


fot. Tytus Szabelski



Materiały prasowe, materiały...


fot. Tytus Szabelski



I już wernisaż.



Tu moja mama i siostra, a to nie mój tata :) To prof z WSP UMK Toruń - prof Wiesław Smużny!
fot. Tytus Szabelski



fot. Tytus Szabelski



fot. Tytus Szabelski



Tak tak, opowiem następnym razem.


fot. Tytus Szabelski




Sztuka wg Tymka Borowskiego.
fot. Tytus Szabelski



Ewa Axelrad też zrobiła spirale, ale z gumy. 
Ja swoje spirale dalej robię. Tu moja ostatnia:


*


No i na szczęście afterparty, które było w miarę, czyli ktoś kilka osób poszło spać późno i były zgony.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz