10.08.2012

Malarstwo. Wybór najlepszego projektu obrazu (głosowanie)


Dziś będzie szalona partycypacja!

W poprzedniej notce (http://pasozyt.blogspot.com/2012/08/proba-powrotu-do-malarstwa.html) napisałem, że zabieram się ponownie za malarstwo. Poszedłem na Wydział Sztuk Pięknych w Toruniu (bo właśnie mieszkam tu w galerii, a konkretnie w Galerii Nad Wisłą) i zabrałem kilka obrazów, które leżały w piwnicy. Widocznie nikt ich nie chce, nie są raczej rewelacyjne, można nawet powiedzieć, że są nieskończone, a ja je wykorzystam jako punkt wyjścia pod stworzenie swoich malunków.

Maluje w tle już dwa, ale z trzecim uznałem, że nie będę tak sam sobie stwierdzał co jest najlepsze dla danego obrazu.

Oryginał:



100x70cm

a poniżej zamieszczam 19 przeróżnych projektów "zagospodarowania" tego obrazu. Jest ankieta na najlepszą wersję, mam nadzieję, że zagłosujecie, a ja namaluje wybraną przez Was wersje.

Jeśli macie jakieś inne pomysły lub obiekcje do moich projektów to napiszcie w komentarzach, wezmę je od uwagę przy następnym obrazie, a teraz to zagłosujcie na te, które już wytworzyłem :)
Obraz też nie ma nazwy, więc jak ktoś chce to niech zapisze swoje propozycje tytułu.

(ankieta tu, a wszystkie projekty poniżej)

Proszę być odpowiedzialny za swój głos, to kolejny obraz do miliona innych namalowanych w ciągu ostatnich tysięcy lat, może właśnie ten obraz będzie jednym z przełomowych, więc musicie zdawać sobie sprawę z powagi sytuacji. Proszę o dobry wybór! Idźcie za głosem Waszego serduszka, kto mnie zna ten wie, że mówię poważnie.

Najlepszy jest: 



A o to moje projekty:

1


2


 3


4


5


6


7


8


9


10


11


12


13


14


15


16


17


18


19


*

Dzięki za oddanie głosu, mam nadzieję, że się uda mi się ładnie namalować wybrany projekt :)


ps. oczywiście pozdrawiam Witalija Komar'a i Aleksandra Melamid'a

9 komentarzy:

  1. 7!!!!! Poza tym chciałbym podzielić się niezwykle intermedialną koncepcją.
    Najbardziej dotykają mnie obrazy, które żyją... Myślę że dobrze mogłaby działać cebula umieszczona w miejscu głowy. Cebula, to życie, co symbolizuje obfitość wyrastającego z niej szczypiora. Żyjcie obrazy!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadna mi się nie podoba. Oddaj obraz do piwnicy niech autor go dokończy, będzie zdecydowanie lepszy.
    Wojtek. ASP Gdańsk.

    OdpowiedzUsuń
  3. jeśli chodzi o poczucie humoru to seven (hehe), aaaaaaaaaa jeśli chodzi o budowę to chyba 3. mi się podoba... 14 też dla mnie ciekawe;)-nata

    OdpowiedzUsuń
  4. W moim odczuciu to 3 jest najlepsza:), ale nie ukrywam, że chciałbym ujrzeć 7 :)...malarzu!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale nie 16!!! wcale nie jest najlepsze!!!! :(

    OdpowiedzUsuń
  6. artysta powinien posiadać własny smak

    OdpowiedzUsuń
  7. o ..7 dni -widzę właśnie...
    a ja nie potrafię wybrać... :(
    w związku z tym ustanawiam Ciebie Arku jako plenipotenta(osoba upoważniona do działania w czyimś imieniu)
    -bo i tak najważniejsza jest sygnatura! ;)

    OdpowiedzUsuń