15.07.2012

Spotkanie przy Pomniku Ofiar Hitleryzmu pod Nawrą ("Chętnie pomogę")





Spotkanie przy pomniku ofiar hitleryzmu pod Nawrą
(Nowe Miasto Lubawskie)
16.07 (poniedziałek), godziny 11-16.00

Spotkajmy się i zastanówmy nad sytuacją pomnika, a w czynie społecznym zadbajmy o zieleń tego miejsca oraz symbolicznie załatajmy ubytek. W tym wszystkim pomogą nam pracownicy Urzędu Miasta, Urzędu Gminy, Miejskiego Centrum Kultury oraz Nadleśnictwa Jamy.
Zabrać: narzędzia do pielęgnacji zieleni (nożyce,rękawice,kosiarki,itd.), ciastka, napoje, chęci.

Przybędą przedstawiciele Urzędu Miasta NML, Urzędu Gminy NML, MCK NML oraz Nadleśnictwa Jamy, na której działce stoi pomnik.
Spotkanie w ramach festiwalu sztuki Nowe Ciepło (kurator: Natalia Reszka, koordynator: Justyna Piotrowska) przy lokalnym MCK-u. Więcej informacji: www.pasozyt.blogspot.com 

-
Spotkanie jest odpowiedzią na komentarz, który pojawił się pod artykułem na temat działania Arka Pasożyta "Chętnie pomogę" w lokalnej gazecie: 
"Takich ludzi można wykorzystać do uporządkowania terenu przy pomniku w Nawrze. Połączyć przyjemne z pożytecznym, z konkretnymi działaniami,a nie faktyczne zaniedbania i bałagan z urojonymi wyobrażeniami." (autor: naf)





*


U zastępcy burmistrza NML - Pana Damiana Artuszewskiego


i ja


Ja i moje tymczasowe biuro


Ja i Justyna Piotrowska - koordynatorka festiwalu sztuki Nowe Ciepło


Wystawa w Przestrzeni Gruzownia, przemawia Justyna Piotrowska, po prawej od Justyny - Natalia Reszka (kuratorka festiwalu), po lewej od Justyny - prof. Wiesław Smużny i dyrektor MCK - Michał Górzyński.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz