9.07.2012

Dzień przedostatni, ale chyba jeszcze tu wrócę.



Pan Ochroniarz, który ochrania Mocak przede mną i ochrania mnie przed otoczeniem, ochrania wszystko, a ja jestem mu wdzięczny, że mam spokój nocami, że nikt mi nie ukradł roweru, że moje pranie nie ginie, że mogę się pośmiać z Panem Ochroniarzem, że mogę!



Pozdrawiam rodzinę (chyba z rodziną wtedy Pan Ochroniarz rozmawiał), która wyczekuje na zdjęcia na tymże blogu, bo to już poszło, że muszą być zdjęcia na blogu, muszą.



Lista obecności.

*

Moja telenowela, zdjęcia: Adam Uryniak, reżyseria: Adam Uryniak, tło: Mocak


*


Porozmawiałem też z dzieciakami z warsztatów, które Marysia z Mocaku robiła. Dzieciaki usłyszały, że można mi coś dać. Jedna dziewczynka dała mi swój obrazek, a ja go powiesiłem na wystawie :)


MOCAK ma pralkę, a ja mogę sobie robić w niej pranie i być super czysty i pachnący, ale... pogoda jest tak mocna, że długo to się nie utrzymuje.



Dział PR czyta moją wtedy najnowszą notkę - http://pasozyt.blogspot.com/2012/07/glossa-do-poprzedniej-notki-mocak.html ;)


Załoga z Bookstore'u Mocaku dała mi Słodką Chwilę 


pranie


pranie dywanu,
piorę go już trzeci dzień, a on jeszcze coś śmierdzi,
tutaj jest jak go zdobyłem:


*


Maliny od kuratorów, a słodka chwila z bookstoru!


sztuka typu performance we f.a.i.c.i.e.


Mój przyszły żywiciel, Darek Fodczuk, robiący swój "performance" we wyżej wspomnianym f.a.i.c.i.e


party ekipa


delikatesy 24h i nie sprzedali mi wódki, bo niby piłem na krawężniku nieopodal, nie prawda


dziewczyny robią sobie ze mną zdjęcia!


Tomasz Baran jako model fotografa Pasożyta


AS vernix

*

Zestaw samojebek spod kładki bernatki




*


Obiad z papieżem na podłodze


Dwie warte uwagi rzeczy są na tym zdjęciu: rewelacyjny fotograf - Przemek Krzakiewicz i coś z mchu, nie mówię co bo to kwestia interpretacji, ale jest to z mchu! naprawdę! Zrobiły to dziewczyny, które spotkałem w nocy jak malowały mazią z zarodnikami mchu. Jak chcecie kupić to do mnie! ;)
ale o tych dwóch rzeczach napiszę w dwóch osobnych notkach, bo to musi być dobrze napisane.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz