4.06.2012

Pasożyt w BWA Warszawa



Sytuacja z 19 maja, z nocy muzeów. Przepraszam, że takie stare, ale najnowsze działania jeszcze nie umieszczę, najnowsze, czyli działanie z Aleksandrowa Kujawskiego w ramach FADOfest, ale jeszcze nie mam tego poukładanego fotograficznie. Z Aleksandrowa wyjeżdżam za 10 minut wyjeżdżam, a chciałem coś umieścić na moim internetowym dzienniku, a to już miałem przygotowane, więc...




"Sytuacja pasożytnicza"
BWA Warszawa
Noc Muzeów
19.05.2012













*

Reszta genialnych obrazów z nocy muzeów






i




moje/nasze ulubione "Efemeryczne jabłuszko".







Inne zdjęcia z tego wyjazdu do Warszawy wrzucałem tutaj: http://pasozyt.blogspot.com/2012/05/aktualia-sztuki-z-warszawy-i-z-torunia.html



*

a
W Aleksandrowie było dobrze, ale to jutro dam to.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz