6.06.2012

FADOfest 2012 (fotorelacja z trochę dnia I i z trochę dnia II)


W sumie to głównie umieszczam to dla organizatorów i zespołów i osób. Trochę frywolnych zdjęć, trochę dla siebie, bo w końcu brałem w tym udział, ale moje docelowa relacja jeszcze nadejdzie, może jeszcze dziś. Muszę złożyć zdjęcia z wystawy Julii Anny Olejniczka (widocznej na pierwszym zdjęciu), którą to wystawę kuratorowałem ;) (Julie poznałem przez moje "żywicielstwo pomocowe"(http://pasozyt.blogspot.com/p/pomoc.html) w aleksandrowie, jest niby taką klasyczną outsiderką, rysuje i maluje całkiem ciekawe prace (tak jak ja kiedyś tylko, że ja nie robiłem ciekawych), szczególnie jak odniesiemy się do współczesnych obrazów polskich artystów młodego pokolenia, które są na "topie" jak Aleksandra Waliszewska, Jakub J. Ziółkowski itd). To tak pokrótce.

ale ogólnie lista rzeczy była ciekawa:


festiwal: 
FADOFEST 2012
1-2.06.2012 (piątek-sobota) wstęp bilet 10zł; karnet 15zł
program festiwalu:

1.06.2012 (piątek)
19:30 wydarzenie sportowe: Mecz Pokoju (wynik 0:0)
20:00 otwarcie wystawy Arka Pasożyta
oraz wykład Marcina Zalewskiego “Jego:malarstwo i on”
20:30 wykład: Język serbski dla początkujących Marta Buraczyńska
21:00 poezja: Tandem Poetycki: Barszcz Błaszczyk & Świstak Rogalski,
Szymon Szwarc, Wojciech Dunin Kozicki
22:00 koncert: V3 (Waldemar Verte - sologuitar)
22:35 koncert: Jesień
4:12 sztuczka Świstaka
2.06.2012 (sobota)
19:30 wydarzenie sportowe: Wyścig Pająków
19:45 wykon piosenki przy ognisku: “Whisky Moja Żono”
20:00 poezja: Rafał Derda, Marcin Jurzysta
20:31 koncert: We Are Not From Iceland
21:12 koncert: Szczerbate Zajączki
22:33 koncert: PSYCHOCUKIER











































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz