24.04.2012

pomoc" (przeprojek002,csw,trn, 24.04), urodziny nad i nad Wisłą






Pomoc / Help
Przeprojekt002: Regulacja odbiorcu
CSW "Znaki czasu" Toruń
12.04-6.05.2012


Zdjęcia obrazów:
Stan z 24.04: poniżej

Wiem, że po 22.04 miała być pełna relacja wraz z kuluarami powstawania działania, które jest faktyczną treścią tego projektu, ale przedłużyli wystawę do 6 maja!
więc ja też muszę, aż do tego szóstego robić zdjęcia i dopiero po opisać całą akcję.
więc
przepraszam za przedłużenia toruńskiego CSW



*









Nie wiem czemu, ale aktywni odbiorcy wydają się nadzwyczaj dobrze prowadzić te obrazy, chociaż kierunek czasem diametralnie się zmienia to nadal to tworzy logiczny ciąg. Dla mnie rozwój tych obrazów jest, w pewien sposób, zgodny z aktualnie panującymi wartościami w malarstwie. Może tylko studenci sztuk pięknych malują te obrazy? a może jednak odbiorcy czują te same wartości co twórcy?

Czasem sobie myślę czy ktoś czegoś nie zepsuje, ale okazuje się, że nie, jest tylko lepiej!















*


Niedawno były
Urodziny nad Wisłą



i dziś mam się spotkać z solenizantką, Natalią, 
odbierze ode mnie zdjęcia, które zrobiłem na jej urodzinach oraz zautoryzuje mi fotorelacje na bloga. Na razie takie szybkie, małe fotostrzały.






Grille w ogródku.




*


Oraz
inne fotostrzały
znad Wisły












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz