17.04.2012

"pomoc" na przeprojekcie w csw (17.04, dzień5), a w Galerii Nad Wisłą - wypędzanie wilgoci





Pomoc / Help
Przeprojekt002: Regulacja odbiorcu
CSW "Znaki czasu" Toruń
12-22.04.2012


Zdjęcia obrazów:
Stan z 17.04: poniżej

Po 22.04 - pełna relacja z opisem kuluarów powstawania działania












*

Na nowo próbuje się zagnieździć w Galerii Nad Wisłą (w poprzednim roku już mieszkałem tu, w okresie 01-09.2011). Muszę przepalić wilgoć by dało się tam spokojnie spać. Codziennie pozbierać drewno na cały dzień i palić w piecu typu koza. Ja na werandzie siedzę i popijając kawkę z kafetiery (zaparzaną na owej kozie) myślę nad sztuką, nad życiem i nad związkiem związków ze sztuką. Kiedyś z tych myśli narodził się "Casting na samicę" (jak się przeszuka bloga to się znajdzie na ten temat informacje). Poszukiwania partnerki miały różne ciekawe etapy, pewnych rzeczy nie umieszczałem na blogu, ponieważ w sumie poza oficjalnym poszukiwaniem się odbywały. Teraz ponownie jestem w tym samym miejscu co rok temu, aż ciekawe co będzie za rok, heh.



Nawet Manfred - kot sąsiadki, rok temu nie był taki garfieldowaty.






Pozbierać drewno, posiedzieć na werandzie z kawą i laptopem, poczytać książkę, dorzucić do pieca, nie potrzeba specjalnie wychodzić na piwo, nie ma czego zalewać. Jedynie poukładać myśli i ruszyć z działaniem.




Galeria nad Wisłą, pięknie.







Nie to, żebym się upominał, ale od Pani Krystyny (sąsiadki) dostałem nawet obiad.









W międzyczasie wpadła  do mnie Magda (http://magdawegrzyn.blogspot.com/). Artystka, która w Toruniu jest na doktoracie, ale mieszka od niedawna w Gdańsku, ale urodziła się w Krośnie.




Oczywiście w tle, ciągle przepalam wilgoć.





Magda ucieszyła się takimi foliami, które znalazła wewnątrz galerii i kręciła wideo. Folia rzeczywiście ciekawa (może nie aż tak specjalnie dla mnie, ale ogólnie to całkiem ładna), pewnie coś ciekawego z tego wykręci Magda albo nie. Może na blogu umieści niebawem lub na jakąś wystawę da albo nie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz