18.04.2012

"pomoc" (przeprojek002,csw,trn, 18.04, dzień 6), a w Galerii Nad Wisłą - praca i odpoczynek




(napisałem inny tekst na powyższy stojak, ale jeszcze nie został podmieniony,
ale widzowie mało malują, boją się, że coś źle zrobią? swoją drogą w csw poza czwartkiem jest mało widzów, a tym bardziej w pokoju z kuchnią, w sumie - wszystko jest pomalowane, więc powinienem i tak się cieszyć, że zostało ruszone, nie ważne jak)



Pomoc / Help
Przeprojekt002: Regulacja odbiorcu
CSW "Znaki czasu" Toruń
12-22.04.2012


Zdjęcia obrazów:
Stan z 18.04: poniżej

Po 22.04 - pełna relacja wraz z kuluarami powstawania działania, które jest faktyczną treścią tego projektu.











*

Nad wisłą - fotorelacja, ale jest błogo i spokojnie. Bez głupich zawirowań - by nagrzać trzeba rozpalić w piecu, proste.



Poranna zbiórka drewna do ogrzania galerii i/lub wygnania wilgoci.








Mój ogrodniczy ;)





Na kozie można wszystko robić, kawę i ryż też.




Pierwszej odwiedziny pani Laury, dziennikarki... chyba gazety Krzyk. 


Nasz obiad.


ale Laura nie jadła.
Marcin dziś na mój fastfood (ryż z deserem czekoladowym i tiramisu) narzekał, więc mam nadzieje, że jutro on mi zrobi coś. Nie mam jeszcze durszlaka nad wisłą i ryż trochę zbyt długo był na "gazie", ale w takim miejscu narzekać na jedzenie? nie wypada...


*

Wpadli robotnicy sztuki, jeden z nich - Tomek Wlaźlak porobił mi zdjęcia w trakcie odpoczynku na moim nowym łóżku.






*




Praca.










*



Przerwa na przecenę.


*




To moje aktualne wnętrze domowe. Na ścianach i suficie wystawa Marty Kukowskiej i Radka Skoniecznego. Na razie jeszcze im nie wchodzę w grę. Tak poglądowo na dziś, więcej niebawem.

2 komentarze:

  1. jest dobrze!
    ,,Staropolskie przysłowie mówi, iż "bez pracy nie ma kołaczy". Jednak postępowi biurokraci o socjalistycznych poglądach zasiadający w Brukselskim Europarlamencie postanowili za wszelką cenę to zmienić i dopieli swego. Rybacy z rejonu Francuskiej Riwiery dostają codziennie po 1000 Euro za to, iż... zostają w porcie i nie wypływają łowić ryb. Powodem tej akcji dokarmiania rybaków jest... brak ryb w Morzu Śródziemnym.,,
    -kierunek Południe! Panie Arku...

    OdpowiedzUsuń