17.11.2011

W cyście (2).

Taki dostałem wczoraj prezent e-mailem:




Obraz, jak znam autora, olejny, a plik nazywa się 
"don arek.jpg"
autor: Przemek Paszek (czyli 1/2 gn)


*


Aktualnie - jak w temacie. Ukrywam się w województwie kujawsko-pomorskim, a konkretnie w Toruniu (pl). Mówiąc krótko, pasożytuje u rodzicieli. Przeczekuje tu w cyście moment pauzy.

Za tydzień lub półtora tygodnia jadę pasożytować pod Gniezno, do Witkowa. Nie będę tam mieszkał w galerii, muzeum czy w chociażby domu kultury. Bliżej do mieszkania kultury. Będę mieszkał w mieszkaniu niedoszłego artysty, bardzo dobrego znajomego o imieniu Piotr. Całkiem dobrze pasuje do niego te imię, ale nie będę wchodził w szczegóły. 
W Witkowie są idealne warunki do spokojnego pasożytowania do końca 2011 roku i może pierwszych dni 2012.




*


W Toruniu odwiedziłem "stare śmieci":


Galerię Nad Wisłą gdzie aktualnie była wystawa Sebastiana Misia, bodajże "pejzaż wewnętrzny". Jeszcze prześwituje "moje" ;)






Byłem także na strychu, na którym był remont niedawno. Na strychu, który był moją pracownią w latach 2005-2009. Dobre miejsce, gdy jeszcze dach nie był naprawiony (jak teraz to zimą pojawiał się gdzieniegdzie śnieg.
Mniej więcej około 2006 powiła się tu grupa Gruba Najgorsza, którą właśnie współtworzyłem z Przemkiem (od powyższego portretu). Zostało trochę śladów jeszcze po GN, swojego czasu wszystko było popisane. Aktualnie dużo ścian jest pomalowanych, filary także, ale kilka ujęć ustrzeliłem z tego co zostało.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz