24.07.2011

Sub specie aeternitatis.

(str.96-99, Andrzej Osęka "Mitologie artysty", Państwowy Instytut Wydawniczy, Warszawa 1978, Wydanie drugie)



Z aktualnego wnętrza spasożytowanej Galerii Nad Wisłą



Na wstępie do pomieszczenia rozwiesiłem na sznurku strony swojego Manifestu Pasożytnictwa (sznurek jeszcze po wystawie Kuby Wawrzaka)




Całkiem niedawno rozpoczęty cykl z serii 'form przetrwalnikowych'.Od technicznej strony są to: sperm on canvas. (umieszczę niebawem powiększenia) Krążę w okół tematu, ciągle jest to spłycanie myśli do materialnego pułapu.
Jeśli artysta jest pasożytem to jego prace można zakwalifikować jako formy przetrwalnikowe.” (tak niedawno napisałem na blogu)
Na zdjęci są także 3 obrazki z serii malarstwa pasożytniczego: „Sigmour Polke”, „Walton Ford” i „John Currin”. Wszystkie - 2011.




Kilka zdjęć ogródka.
Spasożytowane od cioci znad Wisły, czyli Joanny Stępak, żony Mariana S,. Ostatnio Pani ta wpadała tutaj częściej i tak była zadowolona ze swojego ogródka, że pożyczyła ode mnie aparat by zrobić jego zdjęcia.
A ja teraz je publikuje, ot.







W trakcie ostatnich deszczy pomyślałem sobie, że może wykorzystam trochę naturę do zebrania wody (m.in. do spłukiwania toalety). Przy tym wyszły mi dwa specyficzne zdjęcia ze swoim wizerunkiem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz