5.10.2012

Pasożytniczy video dziennik / Parasite video diary, 1 (pilot)


Dzięki namową wielu osób (nie - jednej) uznałem, że rozpocznę prowadzić zapis video swojego pasożytniczo-kulturalnego żywota. Dzięki temu będziecie mogli zobaczyć to gdzie jestem we większym HD niż zdjęcie i usłyszeć osoby z mojego otoczenia, a nawet mnie samego mówiącego coś tam może ciekawego lub mniej. Będę starał się coraz ciekawiej mówić. Jeszcze przed/za kamerą jestem trochę nieśmiały/niemrawy/zamyślony, może uda mi się zdjąć ze mnie tą powierzchniową warstwę ironii i jakiegoś tam humoru. Sam jestem ciekaw do jakich efektów to dojdzie. Wiem, że mam problemy z wysławianiem się w dużej grupie ludzi lub przed kamerą, może czasem tego nie widać, bo mi się poszczęści, ale mam problemy z tym. Mógłbym ten mój problem zwalić na studia, na całą edukację artystyczną w Toruniu, który nie przystosował mnie do wygłaszania merytorycznie swoich opinii w większym granie niż przy piwie, ale nie będę tego robił. Sam sobie jestem winien, ale może ten cykl video dziennikowy ułatwi mi sprawę, może.
Już widzę, że to co mówię nie współgra z tym co mam na myśli, więc będę dodawał do filmu komentarz tekstowy :)

aaa,
dziękuję chłopakom z MP Install za pomoc w podnoszeniu standardu sanitarnego w spasożytowanej Galerii nad Wisłą:


Chyba można uznać ich za moich nowych żywicieli.

*

Więc zapraszam do odsłuchu i odglądu:

Galeria nad Wisłą / Gallery at Vistula
Arek Pasożyt / Parasite
Toruń, 4.10.2012
pasożytniczy video dziennik / parasite video diary, 1 (pilot)



*

Jak będę miał czas to te wszystkie teksty (może i mówione też) będę zapisywał nie tylko po polsku, ale i po angielsku,
i wtedy będę międzynarodowy / international, chyba powinienem, bo możliwość przetłumaczenia mojego bloga przez automatyczny google translator to chyba za mało na bycie international artist.


5 komentarzy:

  1. bardzo dobrze się wysławiasz Arku...
    -to inni mają bardzo duże kłopoty z tym...

    OdpowiedzUsuń
  2. działa, nie działa
    nieważne
    ważne jest to, by było pięknie. ja lubię piękno, a Ty?
    czy coś daje społeczeństwu, haha, to odróżnia nas od zwierząt, iż sztukę umiemy tworzyć. zamykać znaczenia tworząc symbole etc.
    a galeria to jak teatr.
    w ogóle nie rozumiem, dlaczego masz z tym problem. wątpisz w siebie?

    OdpowiedzUsuń
  3. to dopiero początek, a już dużo zrobileś...dobrą drogą idiesz...powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. wątpię, ogólnie jestem wątpiący, ale staram się nadrabiać działaniem.
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Kunst kommt nicht von Können, sondern von Müssen", to cytat Arnolda Schönberga.

    Znaczy: "Sztuka nie jest umiejętnościa, lecz potrzebą".

    Tak więc wątpienie jest rodzajem aktu twórczego, bo jest nieodłącznym towarzyszem psychiki ludzkiej i wynikiem jego życiowej aktywności.

    Powodzenia. Trzymam kciuki. Z idei pasożytnictwa rodzi się wielka sztuka!!!

    Pozdrowienia z Hamburga - max dogin :)

    OdpowiedzUsuń