23.09.2012

"Chętnie pomogę", MOCAK, 23.09.2012 (dzieci z Azorów, video, Iwona Demko, Trzej bracia, ochrona Mocaku)




*


Cztery zdjęcia z efektów warsztatów z architektury naturalnej z dzieciakami z Azorów. Cała instalacja przy kawiarni Mocaku. Pozdrawiam Panią Małgorzatę, jedną z mam dzieci z Azorów, prowodyrkę tejże pomocy :)
Zdjęcia z samych zajęć, z biegania po muzeum, poszukiwania odpadów naturalnych pod budulec na ten moment próbuję odzyskiwać z dysku, który... nie chce mi oddać tych plików...
ale poniżej są efekty :)




zdjęcia z pierwszych zajęć z dzieciakami były tu: http://pasozyt.blogspot.com/2012/09/chetnie-pomoge-mocak-dzien-2-3.html

*



pomiędzy zajęciami odwiedziłem też znajomych, ale nie mam tyle czasu wolnego by sobie brylować całą nockę w takich Miejscach.

*


Dziś o 9:30 wystartowałem z podsumowaniem tygodnia w formie rozmowy, a wszystko to kręci / montuje / składam / nadaje narrację - Adam! dokumentalista Mocaku, bardzo mi się dobrze z nim pracuje, nie lubię jak mam kamerę przed sobą, jakieś lampy, mikrofon itd, ale z Adam jakoś to chyba mi idzie. Chyba podchodzi do mnie na edukację na tzw. "babcię", czyli chwali ile może ;)  o tej metodzie usłyszałem od pani Małgorzaty, mamy dzieci z Azorów, bardzo owocnie mi się z nią rozmawiało, chociaż krótko to można było się wiele pożytecznych rzeczy dowiedzieć. Pozdrawiam.



*


U Iwony Demko (http://www.iwonademko.art.pl/), pomagam przy zbudowaniu postumentu pod rzeźbę na wystawę w BWA Tarnów.



Iwona jest świetną osobą dlatego też przywiozłem ze sobą szablon "chętnie pomogę" by (o ile się zgodzi) odbić jej na jakiejś odzieży :)



Takie różowiutkie cudności! 


(Kamil, rzeczywiście, biel mnie pogrubia, muszę się temu przyjrzeć)


a mama Iwony (akurat z wizytą w Krakowie) dała mi nawet obiad! :)


*


"Chętnie pomogę" przy zrobieniu scenografii do spektaklu "Trzej bracia" (http://hollywoodonmytoothpaste.blogspot.com/2012/03/trzej-bracia.html) w Klubie Koko (chyba tak się piszę) w Krakowie na ul. Gazowej 21.
Reżyseria: Edmil Błoszewicz (Edward Pasewicz / Kamil Błoch);  Grafika i wizuale: Paweł Sobierajski;  Oprawia muzycznie: Łukasz Laxy;  Czytają: Teresa Pawłowicz (gościnnie)/Kaja Sosnowska / Tomasz Adamski / Kamil Błoch / Paweł Frydrych / Adam Możdżonek 
Premiera - 18 października.
a dziś byłem na próbie by się wczuć.



*


*


Jutro idę proponować działanie artystyczne dla kamienicy na ul. Traugutta 7, kamienicy Państwa Cetnar. Zobaczymy co powiedzą, a dziś jeszcze przelotem jeździłem rowerem by się mocniej wczuć w ulicę.

*

i cudowan MOCAK-owa ochrona!





*

i jutro ruszy pasożytniczo-artystyczny konkurs na portalu takeitup.pl, mocne spektrum zajęć, ale ogarniam.

pozdrawiam z mocak-u. 

1 komentarz:

  1. a ,,przeleciałem,, Pani Iwony www... :)
    a nawet poczytałem:
    http://www.iwonademko.art.pl/rzezba/waginatyzm/waginatyzm_tekst.html
    ---------------------------------
    Pani Iwono Szanowna:
    cała historia jak się należy Afryka ,Nowa Gwinea,chrześcijaństwo(samo zło...ha,ha) itp.,itd.
    a gdzie np. lata 1920-1990 i np.ZSRR ?
    gdzie Judaizm ?:
    (Głównym celem współżycia była prokreacja, stosunek przerywany czy masturbacja były uznawane za zabójstwo, gdyż był niszczony materiał, z którego mogło powstawać życie. Z tego właśnie powodu homoseksualizm był niedopuszczalny. Potrzeby seksualne kobiet oceniane były jako znaczne, odmowa współżycia przez mężczyznę była karą. Zalecano też, aby kontakty seksualne odbywały się w ciemności, w pozycji klasycznej, nie wolno było zmuszać kobiety, patrzeć na narządy płciowe i ich całować, ale polecano przedłużanie stosunku celem doprowadzenia kobiety do orgazmu.)
    Islam ?:
    (Każda gra, zabawa w jaką gra osoba, jest próżna, bezcelowa, (poza) strzelaniem z łuku, jazdą na koniu (ćwiczeniem tego) i zabawą z własną żoną.)
    Buddyzm?
    (Stosunek do kobiet jest ambiwalentny - kobieta jest "nosicielką zła", ale ma prawo do zdobywania świętości, lecz w następnym, męskim wcieleniu. Życie małżeńskie i rodzinne jest przejściową formą istnienia. Promowana jest relacja partnerska między małżonkami; nakazy etyczne zalecają: wzajemną miłość, szacunek, zapewnienie żonie dobrych warunków materialnych, wzajemną wierność. Celibat ułatwia osiąganie oświecenia, ale nie jest jego warunkiem. Osoby żyjące w małżeństwie i współżyjące seksualnie też mogą dojść do oświecenia, jeśli sprowadzi się seks do właściwego wymiaru.)
    --------------------------
    itd. itp.
    czasami warto poszerzyć percepcję...
    o tak.... ;)

    OdpowiedzUsuń