22.09.2012

Babciasto (pomogłem przy znaku) i oględziny domku na działkach na Nowej Hucie, który mam pomalować ("Chętnie pomogę", MOCAK)


"Chętnie pomogłem" przy opracowaniu znaku graficznego dla Babciasto, czyli działalności wypiekowej według babcianych przepisów. Dziewczyny chcą piec na zamówienie to wszystko w domu, a z czasem także nawiązać współpracę z kawiarniami z Krakowa.

info z facebooka ( http://www.facebook.com/babciasto.pysznie.i.prosto/info ):

Informacje

Babciasto - pysznie i prosto
Opis
Babcine ciasto urzeka swą prostotą i (nie)doskonałym kształtem. Babcine ciasto to pewniak - za każdym razem smakuje tak samo_dobrze. Babcine ciasto to nasz ideał, do którego dążymy pod troskliwym okiem... babć. Czasem ingerujemy w pozyskane od babć przepisy, dodając do nich szczyptę (po)nowoczesności, ale esencja każdego ciasta pozostaje czysto babcina.

Chcesz spróbować, jak smakuje babciasto?
A może już wiesz i masz ochotę na więcej?

W obu przypadkach pisz śmiało: kontakt@babciasto.pl 
*

Tu moje propozycje (stworzone w ferworze walki z innymi działaniami ;) ):







a tu po lekkich zmianach kolorystycznych - finalny wybór:


a tu już premiera Babciasto w ramach Święta ulicy Krupniczej:







:)


*

"Chętnie pomogę" także przy pomalowaniu ścian zewnętrznych domku na działkach na Nowej Hucie.
Poniżej zdjęcia z oględzin z Panią Katarzyną, właścicielką działki:















tablice w barach mlecznych są cudowne!



Pani Katarzyna jeszcze była tak bardzo miła, że pokazała mi parę miejsc na Nowej Hucie :) a ten kwiatek porusza się na energię słoneczną!


2 komentarze:

  1. Pani Kasia to moja siostra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o, nawet się widzę na zdjęciu! :D
    ciasto czekoladowe to był raj dla podniebienia :)

    OdpowiedzUsuń