24.06.2012

"Chętnie pomogę" w Nowym Mieście Lubawskim (wybór ogłoszenia i konkurs)




Fot. Siostra najdroższa,

czyli elegancki zaciesz do "chętnej pomocy" na NML.


*

Dziś będę miał prośbę do Was i dziś będzie konkurs
Niebawem "chętnie pomogę", działanie organizowane w Nowym Mieście Lubawskim, gdzie koleżanki z ramienia MCK-u organizują festiwal Nowe Ciepło(więcej informacji na stronie http://pasozyt.blogspot.com/p/pomoc.html). Działać  będę w dniach 11-16 lipca b.r.
A teraz UWAGA! MAM PROŚBĘ! :)
Ostatni projekt ogłoszenia, który zrobiłem na Fadofest w Aleksandrowie Kujawskim był robiony na ostatnią chwilę i już wtedy mi się mało podobał. Teraz bardziej się przyłożyłem, ale za to mam problem z wyborem, który jest najlepszy. 

A teraz konkurs!
Poniżej przedstawiam 5 projektów ogłoszenia, którym chciałbym się ogłosić w Nowym Mieście Lubawskim. W prawej kolumnie tej strony zrobię głosowanie i tam wybierzcie, który według Was jest najlepszy. 
Poza tym, że Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne to wśród osób biorących udział w głosowaniu rozlosuje dwie lub trzy podkoszulki, bluzy lub coś innego z napisem PASOŻYT! 
(losowanie odbędzie się wśród osób, które zagłosują i pozostawią komentarz ze swoim e-mailem pod tym tą notatką, przy e-mailu zamieńcie znak @ na [ot], żeby internetowe boty od spamu Wam czegoś nie zaczęły wysyłać albo jak wolicie)
POWIEDZCIE JAKIE JEST WASZE ZDANIE! CZEKAM. CZY MACIE JAKIEŚ ZDANIE?


1.


2.


3.


4.


 5.


Dzięki za oddanie głosu!
a nagroda / nagrody


(niestety, mogą być tylko w skali szarości) 

*

szkoda, że nie damy rady w kolorze to wydrukować, bo w oryginalne niektóre z powyższych są lepsze:






15 komentarzy: