19.03.2012

Następy sezon / Next season


Przygotowania do nowego sezonu czas zacząć. W myśl słów Mariny Abramowić - trzeba polepszyć kondycję. Muszę być gotowy na przeciwności losu. Zawsze uważałem, że wysiłek fizyczny polepsza samopoczucie. 


"Dokoła placu mieszkały dwa rodzaje ludzi, pijacy i sportowcy. Pijacy zagłuszali biedę na swój sposób, sportowcy zaś wysiłkiem fizycznym."
(Hemingway, E. (1968). Śniegi Kilimandżaro (The snows of Kimimanjaro). Warszawa: Książka i Wiedza, s. 28)


Inspirując się serią "samojebek" Bartosza Gumowskiego z Mauretanii (tutaj prezentowałem je na blogu: http://pasozyt.blogspot.com/2012/02/samojebki-z-afryki.html ) zainspirowanych moją (rzekomo) "narcystyczną twórczością" wykonałem swoją serię "samojebek". Wiosna nadchodzi, o ile już nie nadeszła, wszyscy wychodzą na rower, więc ja też wyszedłem na rower.


















1 komentarz:

  1. Marina Abramowić...
    taaak ...
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Ante_Pavelić
    też był... ;)

    OdpowiedzUsuń