25.04.2011

W poznaniu

W zeszły weekend byłem w Poznaniu. W głównej mierze by odwiedzić Pana Bartosza oraz Galerię Rzeźnia, w której odbyła się wystawa: JO-panese art in TEJ-land (kurator: M.Stępak oraz P.Obarski).

„JO-panese art in TEJ-land to prezentacja twórców, którzy związali się z Toruniem lub otarli się o niego. Tytuł można przetłumaczyć jako podwójne TAK.
Tak, dla sztuki toruńskiej (Jo) oraz Tak dla Poznania (gościnnej krainy Tej), miejsca partycypacji (...)”

Na wystawie pokazałem cztery obrazy z serii malarstwa pasożytniczego oraz na czas wernisażu stworzyłem trzyosobową artystyczną grupę żebraczą - dołączyli do mnie Bartek oraz Luiza.































Jak już odwiedziłem Poznań to jeszcze żebrałem w Starym Browarze pod komercyjną Galerią Renes oraz odwiedziłem GrafFEST na Rozbracie, ale to jutro umieszczę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz