29.10.2013

Aktualia - zdjęcia wspominkowe z DOMU, aktualnie DOM, Tęcza dla Eli, rezydencja LOCIS, Epidemic, CSW Torun



Wszystko według tytułu notki, no może jeszcze rozszerze:

- zdjęcia wspominkowe z DOMU, z tego jak z Anną (na zdjęciu powyżej w środku, po lewej: Anetta z Fundacji Dlaczego Pomagam, z którą mocno współpracuje nad dalszymi losami chaty) znaleźliśmy materiały, firmy i dobrych ludzi co chcieli pomóc przy dachu i ścianach (dziękuję firmie Mytych i BenDach);
- oraz aktualności, czyli domowe ekipa z Elbląga ociepla DOM (pewnie już dokańcza) i planujemy następne działania, może już nawet na końcówkę listopada, teraz kilka dni czekamy;

- Tęcza dla Eli (obraz/malarstwo);

- międzynarodowa rezydencja artystyczna LOCIS w CSW w Toruniu (http://locis.eu/);

- wystawa Epidemic CSW Znaki Czasu w Toruniu (http://csw.torun.pl/wystawy/baza-wystaw/epidemic);

- i już ruszyło działanie DAM PRACĘ w CSW Kronice w Bytomiu =
OGŁOSZENIE O PRACĘ W ZAWODZIE: ARTYSTA - PASOŻYT
(szczegóły tu: http://pasozyt.blogspot.com/2013/10/job-offer-dam-prace_26.html,
 anonse i ogłoszenia chyba w toku, ale tym to już zajmuje się Kronika na swoim terenie)




Agnieszka Jarzębska nagrywa wywiad ze mną i Kariną (kuratorką Galerii EL w Elblągu i Przebudzenia) o DOMU. Skutek - http://eswiatowid.pl/Aktualno%C5%9Bci/tabid/158/ItemId/37537/btab/106/Default.aspx
(słyszałem od innych, że nie wypadło źle)
















PS Musimy się pochwalić. DOM został zakwalifikowany do prezentacji na Giełdzie Projektów 2013 w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie ( http://www.platformakultury.pl/kategorie/niekongres-gieldaprojektow.html ). Słyszałem, że na giełdzie będą najciekawsze (czyli te, które ktoś wysłał pod selekcje) projekty społeczne z Polskie z roku 2013, w których dużą rolę odgrywały środki artystyczne. Chyba miło, że tam będzie też mowa o DOMU.

*


tu autobus do torunia (ta koszulka to gift od Kotyńskich, jeden z prezentów, które dostałem na pożegnaniu z DOMem)




"Eli Tęcza"
akryl, płyta pilśniowa, 70 x 50 cm

Pozdrawiam Cię Elżbieta.
---
Obraz namalowany w odpowiedzi na komentarz Eli na fb: "mam coś do przemalowania Arku. Potrzebuję tęczy bo jest mi bardzo smutno. (...). Namalujesz mi Tęczę?"
Po miesiącu czasu udało mi się przyjechać do Eli i namalować jej tęczę na jednym z obrazów, który miała w swoim mieszkaniu, w trakcie malowania Ela dała mi zupę gulaszową. Dziękuję za świadomość, że moje malunki mogą dawać jakąś radość lub pozytyw.


*


LOCIS



*


*


Epidemic



2 komentarze: