1.08.2012

(Warszawa)




"Chętnie pomogłem" warszawskiej Krytyce Politycznej w przeprowadzce z Nowego (Wspaniałego) Świata na Foksal. Może nie pomogłem tak okropnie dużo, ale zawsze dodatkowa osoba, która dochodzi do pomocy. Nie przychodziłem do KryPolu z inną interesownością niż "chętną pomocą", ale szybko okazało się, że jak już im pomagam to oni też chętnie się odwdzięczą i może nie spodziewali się, że tak bardzo mnie obdarowali, ale dzięki znoszeniu, niczym mrówka, książek, które przy czyszczeniu magazynu miały z różnych powodów zostać wyrzucone, mam ich teraz całkiem dużo. Aż tak dużo, że mogę spać na książkach Krytyki Politycznej!
ale ale
nie tylko śpię na nich, ale także
obdarowuje nimi innych 


i oczywiście dziękuję sektorowi warszawskiego projektowania graficznego i architekturze, czyli Wiktorii Pionka i Michałowi Ługowskiemu za żywicielstwo na Miodowej!


*

a o to moje dzisiejsze legowisko








Niebawem zamieszczę bliższą fotorelację z "chętnego pomagania" Krytyce Politycznej,
a także i zespołowi Levity (2/3 Profesjonalizmu)
i jeszcze komuś coś chyba pomogłem.
:)

-
Nazwa notki - copywrite by Wiktoria Pionka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz